maanantai 5. syyskuuta 2011

62.3

Jipii! Paino noinkin vähän eli ilmeisesti jotain tuli mökillä oikeinkin tehtyä:) Ja taas uusi lukija mahtavaa ja tervetuloa!

Mökillä tuli syötyä vähän huonommin mutta oikeestaan vaan kaks kertaa päivässä joten kalorit ei päässy ihan taivaisiin kipuamaan. Lauantaina tuli noin 1600 kaloria mikä johtu pirullisista kekseistä joita Äl kaivoi jostain kaapeista mutta oikein tyytyväinen olen silti koska tuohan on klubin suositus minulle joten lihoa en ainakaan voinut ja sunnuntaina napakat 1200 kaloria plakkarissa ja siihen sain mahdutettua jopa aivan erikoisen hyvää pandan valkoriisihasselsuklaata ai ai. Laskelmieni mukaan olisi syöty noin 1300 kaloria viime viikolla keskimäärin, tästä en kuitenkaan ole varma kun en kaikkea ole merkinnyt klubiin.

Tänään olisi tarkoitus puskea takaisin koulunpenkille eli luentoa pukkaa ja sieltä sitten syömään koulun ruokalaan missä vegaaninakkisoppaa tarkoituksena nautiskella ja eikun töitä paiskimaan sitten iltaan asti. Eli ei kovin auvoisalta nyt näytä tämä eloni vielä tässä vaiheessa..

Olen surullinen Ällän takia. Vaihteeksi. Kun juttelin ehkä joskus että vakavaa ei saa hänen kanssaan olla, no eilen kerroin näistä tuntemuksistani että olen surullinen kun kiinnyn häneen itse päivä päivältä enemmän ja sitten kuitenkaan juttu ei sais kehittyä mihinkään niin hänen ratkaisu oli taas että no ei lähetä reissuun ja blaa blaa blaa ja suutuin tietysti että juuri tämän takia olen onneton kun ei ole lupa olla onneton tai hän lähtee käpälämäkeen kuin kettu kanalasta. Ja sitten se tais sen tajuta vasta ensi kerran ja piti sylissä ja pyysi kovasti anteeksi ja vielä lupasi että jutellaan tänään lisää ja aamullaki hali ja pyysi anteeksi. Tuli hyvä mieli vihdoin kun se tajusi jotain.

Mut tosiaan tuskin tullaan asumaan reissun jälkeen yhdessä ja se pikkusen suruttaa mua mut samalla taas kaipaan omaa kotia ja oman näköistä pesää.

2 kommenttia:

  1. Mulla alkaa huomenna koulu.. :( en varmaa saa ens yönä ees nukuttua, kun jännitän niin paljon. Mut tsemppiä tänne ja hyvä että mökillä meni hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Eikä, tsemppiä sinne hyvin se menee :)! Kiitos!

    VastaaPoista