torstai 22. syyskuuta 2011

60.1


Ärg oon tosi tosi pettynyt! Odotin et se ois pudonnu jo 59 kilon puolelle, ja nyt näyttää mahdottomalta et se ois huomenna 59.9. Eli ekan kerran kolmeen viikkoon feilaan tavotteessa. Mutta mittojen mukaan vyötäröltä tippunut noin puoli cm heh, ja rintojen alta näytti 72cm kun se on ollut kolme senttiä enemmän! Pitäisköhän paastota tämä päivä? Ei. En taida pystyä. Mut jos pitäis rajan 300 kalorissa ja paljon vihreää teetä niin ehkä se vielä putoaisi..

Sain Ällän kertomaan et Jiihän se oli tekstaillut ja sitten se saikin lohdutella ja vakuuttaa että minä olen se one and only. Ja kappas keppanaista, menee tunti ni se pistää TAAS viestiä, ja mä niin tiesin että tässä ei kyllä ole kyse mistän valokuvista vaan se hakkaa vasaralla jäätä. Eli "et sattuis olee liikkeel tänää?" Ällöttävä limanuljaska, sen pitäisi sitä paitsi tietää varsin hyvin että Äl seurustelee. Hohhoh toivon että se tulis tohon oven taakse ja näkis että siinä on myös mun nimi muahhah. Kamala käärme. Ja miksi minäkin reagoin siihen näin vahvasti vaikka tiedän ettei Äl sen perään lähtisi ikinä. Mutta nyt aamulla minulla onkin parempi olo ja nauran vain tuon lutkan säälittävyydelle.

Edit// nyt tunti myöhemmin paino 59,9 <3 ah tuntuu ku ois kotiin tullut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti