tiistai 20. syyskuuta 2011

60.2


Jep laskee laskee. Eilen söin vähän liikaa. Kamalaa kuinka nopeasti ajattelu muuttuukaan! Söin siis suunnitellut 250 kaloria, ja päälle puolikkaan viipaleen pullaa, muutamia keksejä, puolikkaan juustoruisleivän ja muutaman irtokarkin. Elikkä jotain 450 tuosta varmaan tuli. Ei haittaa ihan jees. Lihaksethan tässä touhussa lähtee mutta en jaksa välittää kun paino on vihdoin laskusuunnassa. Toivoisin pääseväni jo huomenna 59 kilon puolelle. Siksipä tänään litkin vihreää teetä kuin hullu puuroa. Kurkku tuntuu ihanasti hiukan kipeältä.. Kumpa saisin jonkun oikein kunnon kuumetaudin ja saisin vain maata kotosalla. Eli vähäpukeisena pyöräilen tänään hakemaan viime viikon "sairaus"todisutsta ja kirjaa jotta saan kesäkurssit vihdoin taltutettua ARRR! En kyllä ikinä enää aio niitä tehdä..

Äl sanoi sunnuntaina että hänestä on oikeasti ollut kiva asua minun kanssa vaikka hän on aina ollut tällaista meininkiä vastaan. Ja siitä tuli tosi hyvä olo. Eihän se vieläkään minua rakasta mutta totesi että minussa on kaikki. Olen täydellinen. Tuli hyvä mieli. Pian olen ulkoisestikin täydellinen! Pikemmin kuin kukaan arvaakaan. Ooh olen ihan pikkusen kateellinen kun jo kaksi lähipiiristä olevaa kaveria mennyt kihloihin. Oih, miten romanttista ja ihanaa! Myönnettäköön etten itse siihen olisi vielä valmis mutta ihana haaveilla että joku haluaisi jakaa koko elämänsä Minun kanssani..

Ompas nä mun tekstit tylsiä. No mutta ei mulle tapahdu mitään! Herään ja opiskelen ja thinspiroidun ja sitten menen töihin. TYLSÄÄ.

2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa! Mulla on kanssa jo pari kaveria kihloissa, ja yks pitkäaikaisimmista kavereista meni just naimisiin! 19-vuotiaana!! Wow. Mäkin oon salaa ihan kauhean kateellinen kun kaverit vaan menee kihloihin ja muuttaa toistensa kanssa saman katon alle ja ah.
    Ja hei jee! Onnea tosta onnistuneesta painon pudotuksesta, kyllä se siitä lähtee vielä nopeempaan pudotukseen!
    Tsemppi ihan hirveesti :)

    PS semikateellinen oon teidän Intian reissusta...

    VastaaPoista
  2. Oih Plainy, kiitoskiitos kommentistasi, piristi jotenki ihan hirvittävän paljon :)<3

    VastaaPoista