keskiviikko 14. syyskuuta 2011

61.4



Miksei se laske! Ylihuomenna pitäs olla jo 60 kilon puolella mutta nyt se näyttää melko epätodennäköiseltä. Huomaan kuitenkin että olen kerännyt nestettä kun sormukset vähän hankaa tai tuntuu inhoilta. Joten luotan siihen että tämä on vain menkkaturvotusta yhä ja alati aina. Eilinen päivä meni oikein hyvin. Töitä, opiskelua ja thinspoa. Söin niinkuin tavallisesti. Kaloreita kertyi noin 700 ja olin ihan tyytyväinen. Tänään suunnitelman mukaan noin 500. En tosin merkannut jotain säälittäviä kurkun ja paprikan paloja ne kun kuluu jo ihan työn ohessa heiluessa ja kalorimäärä niin mitätön.

Töihin tulee jotain hulluja pomoja tarkastamaan siivouksemme jälkeä ja se ahdistaa aika lailla. En juurikaan nimittäin jaksa panostaa työhöni sen enempää kunhan ei sieltä päästä valituksia tule niin se riittää minulle. Nyt en myöskään voi olla rennosti siivouskomerossa pitämässä taukoa ja opiskelemassa niinkuin yleensä teen. En myöskään ole ilmoittanut pomolle että minulla olisi tentti huomenna iltakuudelta, joten todennäköisesti aion vain olla "kipeä" ja toivon että lääkäritäti kirjoittaisi minulle lapun myös perjantaille. En vaan jaksa. Herään aamuisin opiskelemaan ja sitten painun töihin ja oho onkin taas ilta. En vaan jaksa. Onneks intia tulee pian tai olisin oikeasti jo ihan burnoutin partaalla. Ja kodistakin pitäisi pitää huolta.

En halua että mun reidet hinkkaa yhteen. Haluan olla sielä ja kiinteä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti