keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

59.5 -.-

En edes tiedä mistä aloittaisin. En ole päässyt kirjoittamaan kun R on ollut kipeänä ja hengaillut kotona ja minun on pitänyt häntä hoitaa ja on vaikeaa olla koneella rauhassa. Jotta säästäisin aikaanne tässä postauksen pääteemat;

1.Laihdutusmetodieni sahailu
2.Kirjoitukset meni päin helvettiä
3.Meille tulee konnavauva!

1. Laihdutusmetodieni sahailu

Elikkä, kuten varmasti kirjoituksiani seuraamalla käy ilmi niin välillä olen yrittänyt mennä vähällä ja välillä vähän reilummalla otteella painossani alas. Olen noudattanut kiloklubia silloin tällöin, mutta välillä on ahdistus vienyt minut alle 700 kalorin. No nyt kierteessä on tullut se hetki että taidan taas vaihtaa kiloklubin terveellisiin vajeisiin koska kaikki siellä niih hehkuttavat miten heiltä tippuu vähintään se 800g viikossa vaikka syövät kuin hevoset, sitä minäkin haluaisin. Sitä paitsi näin normaalipainon sisällä laihduttaessa kilon viikkopudotus ei edes ole realistinen, ainakaan niin että tulokset olisivat pysyviä (kuten huomasimme käytyäni kylässä).
Nyt olen syönyt n. 1400 kcal lauantaista lähtien ja maanantaista eteenpäin on joka aamu paino ollut vähintään sen 100g vähemmän joten toivon tämän terveellisen tavan tepsivän. Plussana ainakin se että tuntuu etten noita kaloreita edes saa täyteen ilman herkkuja!

2. Kirjoitukset

Kävin koululla katsomassa alustavat tulokset.. Äikän esseestä huikeat 10 pistettä, MITÄ VITTUA?! Ensinnäkin olen hyvä kirjoittaja, toiseksi istuin siellä tekemässä sitä 5,5 tuntia ja kolmanneksi yritin todellakin parhaani ! Yhdistettynä tekstitaidon pisteisiin minulle on siis tulossa A äidinkielestä, kerrassaan ihanaa :)) Psykasta jota rakastan ja yritin myöskin parhaani olin saanut yhteensä 21 pistettä, pelkona on C toivon niin hirveän syvän hartaasti että se tulisi M:nä takaisin. En voi muuta sanoa kuin että harmittaa.

3. Konna <3!

Asumme R kanssa allergiatalossa jonne ei oikeasti saisi ottaa lemmikkejä. Mutta nyt olemme päättäneet ottaa pienen kilpikonnan kaveriksi tänne koska siitä ei irtoa hilsettä tai vastaavaa mikä voisi ilmastoinnin kautta kulkeutua muihin asuntoihin ja paljastuisimme. Ensi viikolla käymme hakemassa siis Tampereelta 4-vuotiaan konnapojan joka tulee sitten tänne asumaan kanssamme. Olen tositosi innoissani ja jännissäni, koko elämäni ajan olen nimittäin toivonut edes jotain lemmikkiä ja nyt tämä ikuinen unelma toteutuu ! Jänskättää. Jotain iloa sentään tässä keväthelvetissä.

1 kommentti: