sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

59.1


Eilen mässäiltiin ja kalorit menikin yli kahden tonnin :S Huhhuh, ihan hirvittää. Onneksi eilen kuitenkin myös kulutin kiloklubin mukaan 700 kaloria siellä sudenpenturetkellä, minkä mukaan olisin siis pysynyt vajeissa.. Turvotusta myös lienee ilmassa kiitos ihanien kuukautisten jotka kuitenkin tulivat<3

Tajusin eilen jotain hirmu arvokasta. Tämä on oikeasti minun elämäni. Kellään ei ole valtaa sanoa minulle miten minun tulee se elää, ei. Minä saan tehdä mitä tahansa ikinä hyvänsä keksinkään. Siispä aloin todenteolla miettimään ja kysyin itseltäni; "Minttu, mitä Sinä haluaisit tehdä?" Kysymykseen oli yllättävänkin vaikea löytää vastausta. Lähdin miettimään niitä pieniä kaipuuideoita mitä en koskaan toteuta. Esimerkiksi se että haluaisin oppia ja tehdä hyvää intialaista ruokaa ja ylipäätänsä hyvää monipuolista ja luovaa ruokaa. No mitä helvettiä, mikä ihme siihen on esteenä ? Ihan tämmöisistä vauvantöppösistä olen nyt lähtenyt liikkeelle ja tunnen jo miten alan löytämään sen kadotetun Mintun joka ei välittänyt muiden mielipiteistä ja todella oli oma itsensä, mutta kadotti sen pelätessään ettei R hyväksyisi tätä vaikka oli jo syvästi rakastunut siihen oikeaan Minttuun.
Äh tämä meni vähän aiheen vierestä mutta, hei se todennäköisesti parantaa elämään hurjasti ja tekee minusta iloisen ja onnistuneen laihduttajan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti