maanantai 21. maaliskuuta 2011

60.8

En oo tehny muuta koko viikonloppuna kuin syönyt ja syönyt ja juonut. IHME et pain on noinkin "vähän" nyt vetelen aamiaiseksi pitsaa vitun loistavaa. Nyt on pakko ryhdistäytyä!! Ajattelin et jos saisin taas tsempattua ens viikonloppuun asti vähällä ruualla ja ilman chewspittaamista, mut mielessä kangastelee kookossuklaa ja kaikki muukin suklaa joka voi lipsahtaa kurkusta niin lohdullisesti alas. Suklaa joka sanoo "minä rakastan sinua Minttu, rakastan kovasti. Peittelen sinut uneen joka ilta, silitän päätäsi kun sinulla on kurjaa, juhlin kanssasi kun onnistut ja olet iloinen. Olen aina kanssasi." Sanat jotka haluaisin kuulla Ällältä, kuulen suklaalta. Ja kun en sitä rakkautta saa sieltä mistä pitäisi käy käteni jatkuvasti suussani. EN KESTÄ TÄTÄ. Mietin joka päivä pitäisikö vain soittaa ja huutaa apua, mutta en uskalla. Mitä sanoisin ? "Moi oon läski ja tarvin apua ku en voi lopettaa syömistä" yep, i dont think so. Pakko laihtua!!

Perjantaina kriiseiltiin taas kännissä Ällän kanssa. Itkin vaan etten voi olla sen kanssa jos en saa siltä mitään takas että olen kuin huomiota kerjäävä koira jonka häntä heiluu vimmatusti kun saa kerran vuodessa keksin ja taputuksen. No eihän se mies osannu siihen oikein mitään sanoa. Mutta halusi kovasti olla kanssani. Kai ? Olen sen kämpässä. Täällä oli jatkot ja kamala sotku. Minä siivosin äsken kun se meni töihin. Kaikki mitä teen vaan niin huutaa että rakastan sua Äl rakastanrakastanrakastan älä mene. Pieni rintintin sisälläni heilutti hulluna häntäänsä kun se tuli sänkyyn vaikka olisi pitänyt olla jo töissä halaamaan ja pussaamaan vielä monasti. Ennen kuulumatonta käytöstä häneltä ja meinasin pillahtaa itkuun onnesta.

2 kommenttia:

  1. "EN KESTÄ TÄTÄ. Mietin joka päivä pitäisikö vain soittaa ja huutaa apua, mutta en uskalla. Mitä sanoisin ? "Moi oon läski ja tarvin apua ku en voi lopettaa syömistä" yep, i dont think so. Pakko laihtua!!"
    ^Kuin mun suusta.
    Tsemppiä! <3 Kyllä sä vielä laihdut tuohon sun tavoite painoosi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista, ihanaa kun joku muukin kamppailee samassa tilanteessa! Voimia myös sinne päähän bedhelvettiä<3

    VastaaPoista