lauantai 5. maaliskuuta 2011

58.6

Eilisestä plussaa vaivaiset sata grammaa vaikka porsastelin kuin paraskin sika! Eli eilen tuli vedettyä viinipullo, pullasiivu, karkkia ja sipsiä sekä pari tequilaa ja sanonpahan vaan että oli semmonen ilta joka ei hevillä unohdu ! Herra jumala sanon vain. Elikkä, muistatte kai miten olen kertonut Ässästä, Ällän upeasta eksästä joka on yksi suuri thinspiraationi, niin tapasin hänet eilen baarissa ja aloimme juttelemaan ja tanssimaan ja nyt puhutaan facebookissa ja hän on mukava ja hän sanoo että minä olen ihana. Ja olen äärimmäisen hämmentynyt. Todella hämmentynyt, voiko näin edes käydä.

Motivaatio laihdutukseen on korkealla, varsinkin kun eilisen hullusta illasta on noin vähän plussaa tullut. Tänään siis paastotaan mustikkakeiton ja laittikokiksen voimin enkä usko tekevän tiukkaa, voisin myös steppailla hiukan.

Apua ollaan nyt juteltu jotain pari tuntia ja oon vaan ymmärtäny tosi suuresti itsestäni asioita ja Ällästä asioita. Tä on todella mindfuck kokemus. Tajusin muun muassa et vaikka olisin laihempi sei saa ketään tykkää musta yhtään enempää ja oon aina voinu syyttää läskejäni hylkäämisestä mut tuntuis tosi pahalta kohdata se et joku voi hylätä mut mun itseni takia. oon myös ymmärtänyt miksi Äl käyttäytyy niinku se käyttäytyy ja miksei se kiehnää ja hempeile ja minkälainen se oikeastaan on ja nyt rakastan sitä enemmän ku ennen, ja on hyvä olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti