tiistai 15. maaliskuuta 2011

59.6

Heihoi! Ja ihanaa tervetuloa kaksi uutta lukijaa sydän! Olen pahoillani postaustauosta mutta olen ollut kipeänä ja viettänyt nyt viikon Ällän luona (ahh). Ollaan saatu asiat järjestykseen jotenkin ja se on ollut mulle aivan ihana, hellä ja huomaavainen. Olen tuntenut oloni rakastetuksi. Painolle tämä viikko sen sijaan ei ole tehnyt hyvää -.- Äl syöttää minua jatkuvasti jotta parantuisin ja saisin energiaa. Ei ole auttanut kurkkukipuselitykset tai oksettava olo. Onneksi sentään olen saanut vaihdettua jäätelön melko usein hedelmiin ja koittanut pitää kalorit tonnin tietämillä. Eihän tonni ole liikaa ? Onko ? En tiedä. Viikonloppuna myös kaatui alkoholia ja sen mukana valtava kasa ruokaa sunnuntaina. Jonka seurauksena vaakani näytti eilen 61.5 meinasi oksu lentää. Vaikka olenkin lihonut ei onneksi kuuttakymmentä ole vaaka kovin usein ylittänyt vaikka hetkellisesti ahmimisen jälkeen niin onkin voinut käydä. Onneksi tänään taas oltiin jo oikeilla raiteilla, toivon että paino laskisi näinkin korkeilla kaloreilla. Minusta tuntuu että kun Äl on niin kovin kaunis ja täydellinen ja pieni niin että minä en ansaitse häntä ennen kuin olen itse samanlainen ( varsinkin kun sen eksät on keijuja !) ja siksi haluaisin laihtua mahdollisimman nopeasti. Pelkään vaan että kaikki tulee takaisin nopean laihdutuksen seurauksena. Onko muilla tästä kokemusta, miten saada nopeat kilot pysymään poissa ?

Eksäni oli käynyt kotonani vara-avaimella lukemassa päiväkirjani. En pysty sanomaan oikein muuta kuin että vittu. Siellä luki nimittäin tasan tarkkaan mitä on tapahtunut ja koska ja kenen kanssa ja näin. Ahdistaa että joku on käynyt mun päässä ilman lupaa. Oksettaa. Vituttaa. Mut ehkä se nyt ymmärtää mikä paska ihminen olen ja jättää mut rauhaan.

3 kommenttia:

  1. Aloin seuraamaan blogiasi viikko sitten ja tää on ihana ku kerrot tosi paljon omasta elämästäkin! Ja toi sun exä... Aika paskasti teki! Tsemppii laihdutukseen! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Pink :) Ihana saada kannustavia kommentteja vaikka laihdutus meneekin päin prinkkalaa :D

    VastaaPoista
  3. No kuule täälläkin on jumitettu kohta 3 vuotta tän ikuisen laihiksen kaa ja niin pahasti on fail et painoa on tullu lisää :DD

    VastaaPoista