keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

59.3

-700g eilisestä, olen ihan tyytyväinen soisin kyllä että paino lähtisi vikkelämmin. Nyt täytyy tänään ja huomenna pysyä tosi tiukkana kun näen ihmisiä. Tänään ällää ja sen kanssa sorrun aina herkuttelemaan ja huomenna myös kahta kaveria joiden kanssa on ollut tapana valmistaa terveellisiä mutta kaloripitoisia herkkuruokia. Toivottavasti Ällä vain ei ehdota että tehdään jotain hyvää ruokaa yhdessä. Yöllä näin unta että ahmin suklaata ja maitoa kuin viimeistä päivää ja olin todella ahdistunut ja masentunut siitä miten olin taas ylittänyt sallitut kalorit. Mukava herätä, ei nälkää eikä heikotusta ja peilistäkin tuijotteli litteähkö maha, ainakin sata kertaa paremman näköinen mitä se on kertaakaan tänä vuonna ollut. Nothing really tastes as good as skinny feels. Eilisen minikaloripäivän (250-300) jälkeen onkin tänään jo helpompi pitää kontrollia mikä on ihanaa.

Juttelin eilen yhden hyvän ystäväni Ärrän kanssa, joka on siis lihonut huomattavasti tässä vuoden aikana (muahhahaa) ja tulimme siiheen tulokseen että nyt on käytävä laihduttamaan kesää varten. Tai siis minähän olen aina siinä tiedossa mutta sain lietsottua hänet kaveriksi ja samalla motivoijaksi koska en halua hävitä ja olla se pullamasu kesällä. Epäilen kyllä että Ärrä ei selviä tästä koitoksesta, toisin kuin minä. Tällä kertaa taidan todella onnistua!

Taisin myös turhaan eilen ressata minun ja Ällän suhteesta, olin tosi onnellinen kun se vielä illlalla pisti viestiä ihan itse ja oma-aloitteisesti että oliko minulla kivaa eilen ratsastamassa ja tekstattiin siinä sitten niitä näitä tunnin verran ja kyllä hän on sellainen ihanuus että. Toki jos voisin yhdistää häneen eksäni mielettömän huolenpidon ja ehdottoman kiehnäysrakkauden olisi ylitäydellistä..

Tänään siis ohjelmassa; ratsastusta ja pulkkailua, sekä tietysti hyötyliikuntaa.
Ruuaksi; mustikkakeittoa ja jogurttihässäkkä (jugu+omena) + jos illalla käy tiukat paikat omena/kiivi Ällän luona tai max desi ruokaa tai yksi ruisleipä. EI MAITOA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti