perjantai 18. maaliskuuta 2011

60,0

Laihdutus ei suju. Ruokahalu on pohjaton ja tarve syödä hillitön, noh luotan siihen että puran tällä säästöliekin ja sitten taas tiukka linja niin painokin tippuu ketterämmin eikä kilot tule heti takasin kun syö leivän. Uskoisin.

Retkahdin itkuun eilen kesken seksin. Ei hyvä :D Olin päällä ja sattui ja sitten vaan aloin itkemään kun mietin että menettäisin Ällän. Se tietysti huolestui hulluna ja halas ja yritti pakottaa kertomaan.

"pettyisiksä jos mä olisin aina tämmönen, jos en laihtuis yhtään. Olisin vaan pullamasu?"
"Miks sun pitäis laihtuu? Sä olet laiha ja täydellinen"
"Mä en halua tehdä mitään väärin"

Mun sydän itkee hunajaa ku katselen sitä, kuin pieni ja sievä ja himottava se on. Haron käsilläni sen pehmeetä ihoa ja pussaan ja pussaan ja pussaan sen poskea. Se lukee lehteä ei käännä päätään eikä silitä takaisin tai pussaa. Mun tekee mieli takertua siihen ja imeytyä ihon läpi. Haluan niin hirveästi sanoa että rakastan sitä, mut tiedän et sei sanois takas joten en uskalla pilata tätä. Haluan vaan humaltua ja vuodattaa sille kaiken minkä tunnen mut se ei sano ikinä mitään takasin joten. Huoh mikskä rakkausongelmablogiksi tämäki on päässyt muodostumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti