tiistai 30. maaliskuuta 2010

Kaksi päivää menty nyt n. 700-800 kalorin päiväannoksella ja paino näyttää 59.1 ! Ilo on suuri ja peilistäkin katselee jo lähestulkoon miellyttävä yksilö ja figuuri. Olen tositosi iloinen. Ehkä sittenkin saavutan bikinikunnon kesään mennessä, toisaalta nyt näyttää siltä ettei kesä koskaan saavukaan. Lunta ja jäätä joka paikka pullollaan ja siinähän jököttää ja pysyy. Laihdutus siis ihan hyvällä mallilla tässä vaiheessa, mutta täytyy noita kunnon mättöpäiviäkin pitää ettei vaan lähde body säästöliekille, sitä ei nyt kaivata.

Riideltiin äsken R:n kanssa suht rajusti. Harrastetaan yhdessä partiota ja pidetään sudenpentulaumaa, noh tappelun syy oli sitten sama kuin aina tässä teemassa; minä en ole tarpeeksi aktiivinen lasten kanssa (vihaan niitä, kaikil joku adhd ja niin vitun raivostuttavia) enkä saa mitään kokouksissa muka aikaiseksi. Olen todella yrittänyt parantaa tässä, mutta mielestäni ongelma on siinä että R suunnittelee yksin mielessään kokouksen kulun valoittamatta sitä kenellekään muulle jolloin minun on äärimmäisen vaikea toimia ja tehdä yhtikäs mitään. Minkä lisäksi kärsivällisyyteni ei todellakaan riitä persaukkolasten kanssa. Ärsyttää. En ikinä osaa tehdä R:ää tyytyväiseksi vaikka yritän. Valitti myös mun ylinegatiivisesta asenteesta näihin kokouksiin etten sais vaan valittaa. Vituttaa ihan törkeesti ! Tuntuu et on ihan se ja sama jos tulee kotiin vai ei. Sanos ettei tuu ainakin, mut kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Vittu kun se ärsyttää mua välillä. Ehkä siks et se on oikeessa ? Mut mä oon yrittäny ! Se vaan kieltäytyy huomaamasta sitä.

3 kommenttia:

  1. Onnea painonpudotuksestasi. Pikkuhiljaa se lähtee siit putoamaan. ja tolla vauhdilla olet kesäkunnossa jo ennen kesän saapumista. Tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi. Yhdessä me pystymme. :) <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommentistasi. :) Se helpotti oloani :) <3

    VastaaPoista