torstai 25. maaliskuuta 2010

MUH :(

Hei taas, vaihdoin tätä ulkoasua vähän enemmän oman näköiseksi ja tykkäänkin tästä kovasti paitsi että nuo tiedot on vasemmalla tuntuu hankalalta jotenkin. Huoh perheonni katkesi juuri, olen yksin kotona ja rauhassa bloggailin ja tein muuta laihikseen liittyvää mistä en todellakaan haluaisi poikaystäväni tietävän (sanottakoon häntä vaikka Rasmukseksi), noh yhtäkkiä Rasmus rynnistää ovesta sisään ja tarvitsee konetta no ensimmäinen reaktio oli tietenkin lyödä kansi kiinni ettei tuo näkisi mitä teen mutta konehan tietysti meni aivan jumiin ja Rasmus raivostui. Tiuski hirveästi ja rynnisti ulos ovesta tehtyään juttunsa. Sinänsä täysin harmitonta enkä varmasti normaalisti ottaisi moisesta mitään palkokasvia kirsuuni eikä hänkään minun jäädytyksestäni mutta nyt olen todella väsynyt ja poikki ja hän oli varmasti myös käärmeissään jo valmiiksi jostain joten avot ! On ihan kamala olo kun haluaisin vaan olla hälle hyvä varsinkin kun se on koko päivän tanssinut ympärilläni ja kertonut minulle kuinka rakastaa, mutta ei auta itku markkinoilla. Siivoan sovitteluksi kämpän ja luikin hiirenä kolooni niin Rasmus tulee varmasti kotiin palattuaan heti halimaan ja kiitostelemaan. Olen ovela. Täysin turha postaus anteeksi mutta äh tämä on kuin päiväkirjani ja haluan päästää kaiken ulos mikä hiemankin kaihertaa, kukaan ei teitä pakota lukemaan.

Syöty;
2 täysjyväleipää med broilerleike,salaatti et paprika
Geishasuklaapatukka <3
Nuudeleita pestolla, 125g
muutama krokettiperuna, muutama salmiakki, pala patonkia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti