tiistai 13. maaliskuuta 2012

56.3

Huomenia.

Yhä on motivaatio korkealla. Tänään tosin hyvän laihdutusputken pilaa illanvietto afrikkalaisen työkaverini kanssa mutta aion pidättäytyä yhdessä lonkerossa baarissa.. Kun kuitenkin mennään vain istumaan iltaa niin ei tarvitse sen enempää ryypiskellä. Joka viikonloppuinen juominenhan oli yksi suuri syy miksi viime vuotiset laihdutusyritykseni kerta toisensa jälkeen saivat suolaisen maun ja katkeran itkun säestämän lopun. Intiassa tuli kuitenkin oltua selvinpäin tuo koko kolme kuukautta mikä varmasti edesauttoi painonpudotusta huimasti. Kolmen kuukauden katko tuli parhaimpaan väliin, nyt osaan täällä kotonakin olla ryyppäämättä ja nauttia muista ajanviettotavoista olematta niin porukan vietävissä. Se lohduttaa ja auttaa taistelussa läskiä vastaan. Kuukauden aikana olen juonut kerran ja se käsitti noin kolme siideriä jotka saattelivatkin minut yhtäkkiä melkomoiseen humalatilaan. Siis alkoholia välttelen täällä kuin ruttoa kesäkunnon perässä juostessani.

Tänään kohtaan myös toisen haasteen, nimittäin työt. Minulla on sama vuoro jossa syksyllä surutta spittailin ja ahmin kuin viimeistä päivää, miten voin välttyä houkutukselta? Täytynee vain pysyä kovana. Tänään olen jo steppaillut puolisen tuntia ja vien pian koiran ulos vähintään puoleksi tunniksi. Töissä nyt ei sitten kulu niin paljon kun on vaan semmosta sinne tänne tepsutusta mutta voisin tietysti yrittää tehdä kaiken mahdollisimman energiaavievästi..

Ruoasta, tällä hetkellä syön aamiaista eli turkkilaista jogurttia (rasva pitää nälkää) mihin olen sotkenut mustikoita, hiukan viinirypäleitä ja pienen banaanin. Lounaaksi otan töihin bataattikeittoa ja ehkä voileivän. Illalla sitten lonkero, koitan kuitenkin pysyä 1300 kalorissa edes.

Perjantaina painelemme ystäväni kanssa tuohon viereen avatulle uudelle salille ponnistelemaan ja uiskentelemaan. Jännää miten nyt liikunta yhtäkkiä maittaakin jahka olen päässyt noista ihan ällöistä kiloista eroon!

2 kommenttia:

  1. moi! mun oli nyt ihan pakko kommentoida, vaikka en yleensä sitä tee. oon lukenu sun blogia jo kauan anonyyminä, ja tää blogi on aina ollu mun ehdoton suosikki. oon niin ilonen että oot taas päättäny jatkaa kirjottamista. ja onneksi olkoon pudotetuista kiloista! :) tää on nyt ehkä vähän creepy ku yhtäkkiä tälleen kommentoin :DD mutta halusin kai vaan sanoa että täällä on ainakin yksi joka sun tekstejä lukee. tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihan jättipaljon kommentistasi, piristi ihan mielettömästi :)! Toivon että jatkat seuraamista ja jos vain tulee jotain sisältötoiveita mieleen niin viestiä vaan! Kiitos vielä kun viitsit kommentoida <:

    VastaaPoista