tiistai 20. maaliskuuta 2012

55,8

Eilen ja tänään on tullut rehkittyä salilla ja haluaisin jo tuloksia, ehheh ai mitenniin kärsimätön ihminen.. Paino ei ole laskenut mutta eipähän ole noussutkaan, kolme päivää aikaa pudottaa 200g jos siinä en onnistu niin olen kyllä valtavan pettynyt! Mittailin mittanauhalla tänään ja tässä tulokset;

vyötärö; 64 (-1)
maha (pullein kohta); 83 (-1,5)
lantio; 89 (-1)
jalat; 52+53 (+- 0)

Katsellaan muutaman viikon päästä taas uudestaan. Mulla on todella vahva draivi päästä tänä kesänä siihen kuuluisaan kesäkuntoon. Ikinä en ennen ole näin tarmokkaasti ottanut liikuntaa ruokavalion tueksi ja ikinä ennen en ole myöskään näin lähelle tavoitetta päässyt. Maha on kyllä valtavan löysä ja menee aika paksuille makkaroille vielä, tähän on tultava muutos! Haluan voida istua bikinit päällä ilman että makkaroiden väliin erittyy litratolkulla hikeä.. Ainoa huono puoli tässä liikunnassa on että ruokahalu on todella kasvanut ja on vaikeampi pitää itseään pienemmillä kaloreilla. Toivon ja uskon silti että treenaus tuottaisi tulosta lihasrasvasuhteen muutoksena ja kropan pienentymisenä kiinteytymisen kautta.


4 kommenttia:

  1. Heiii mä suosittelen et yrität syödä sen n. 1200-1500kcal päivässä ja liikkua 5krt viikossa, voin luvata et oot superkiinteä kesällä! :D

    Ite ennen kans laihduttelin jatkuvasti, olin 158cm/45kg parhaimmillani mut en koskaan ollut tyytyväinen kroppaani ja aina siinä oli liikaa löysää. Nyt oon 158cm/50kg ja mun kroppa on niiiin paljon kiinteämpi, mitat on suunnilleen samat kuin 5kg kevyempänäkin mutta koostumus on ihan eri ;D

    VastaaPoista
  2. Hei vautsi, toi kommentti kyl tsemppas ja anto motivaatiota jatkaa liikuntaa ja itseasiassa ponkasta tästäkin pian jaloilleni ja lenkille. Mimmosta liikuntaa harrastit ja kuinka paljon kiinteytyäksesi?

    VastaaPoista
  3. 2-3krt viikossa salilla, ohjelma on tää:

    - maastaveto tangolla 12 * 3
    - askelkyykyt tangolla 12 * 3
    - vatsalihakset laitteessa 10 * 3
    - hoover ja vastakkaisen jalan vienti kyynerpäähän 15 * 3
    - ojentaja dippilaitteessa 10 * 3
    - rintalihakset laitteessa 10 * 3
    - selkälihakset laitteessa 10 * 3

    ja kaikki maksimipainoilla:) mut pointtihan tos on, et lähes joka lihasryhmälle yks liikesarja ja se maksimipainoilla. ton lisäksi oon harrastanut aerobista; spinningiä, juoksua, zumbaa yms n. 2krt viikossa ja sitten n. kerran viikossa pilatesta.

    VastaaPoista
  4. Niin ja ruokavaliosta piti sanoo sen verran, etten oo laskenu kaloreita, mut oon syönyt proteiinipitoista ruokaa:) esim. välipalaksi usein maitorahkaa ja marjoja ja noin.

    VastaaPoista