perjantai 15. heinäkuuta 2011

you make me happy

Heei mahtavaa paljon uusia lukijoita tervetuloa :)!

Olen taas ollut poissa keskuudestanne aivan liian kauan, olin näes kipeänä ja vietimme kesäpäiviä näin siis Ällän kanssa tämän äidin ja isäpuolen luona maalla ja siellä oli ihanaa. Juotiin viiniä ja lilluttiin saunassa ja altaassa ja ai ai ai <3 Ja nyt olen roudannut kamani Ällän luo ja avaimet luovutettu vuokralaiselle ja minä siirtynyt unelmieni miehen hellään huomaan. Voiko ihminen enempää pyytää? No tietysti voi ja minäkin unelmoin siitä että tuo unelmieni mies tunnustaisi että seurustelemme ja että rakastaa minua. Mutta minä vaikenen ja odotan kärsivällisesti, väistän ja annan aikaa heilautan häntääni ja hipsin pois tieltä. Kyllä se sieltä tulee ei se muuten mua ois tänne asumaan ottanut. Hhhui löysin sen koneelta jotain vanhoja kuvia ja siel oli sata kuvaa sen kauniista upeasta eksästä jonka kanssa se seurusteli vuoden. Hyi miten se vihloikaan katsoa tuota keijukaista alusvaatteissaan tepastelemassa. Huoh rakastan ällää rakastan rakastan rakastan haluan sen kokonaan.

Laihdutus vai? Yhtä huonosti kuin aina, eli 62 kilon molemmin puolin pyöritään. Kyllä se tästä taas lähtee kun asettuu tänne uuteen kotiin ja näin kyllä se taas siitä.

2 kommenttia: