torstai 21. heinäkuuta 2011

62.5

Alaspäin mennään kaikessa rauhassa ja olen tosi tyytyväinen. Chewspittauksen määrä on laskenut dramaattisesti. Kenties suurin syy tähän on tämä armoton säästämisbudjetti joka ei salli enää bingekohtauksia ja toisaalta taas halu elää normaalisti ja oikeasti laihtua pysyvästi. Olen joka tapauksessa erittäin tyytyväinen tähän muutokseen. Paino pudottelee parisataa grammaa päivässä tasaisesti ja houkutuksia syömiseen ei juurikaan ole kun Älkin on tänään koko päivän poissa joten sekään ei voi manipuloida minua herkkujen pauloihin.

Olen jo muutamana päivänä rohjennut tepastella aamusella alasti ympäriinsä kun vaa'an numero on minua pienemmällä luvulla suvainnut ilahduttaa ja peilissäkään ei ihan ryhävalas ole paistatellut. Haluaisin nyt vaan takaisin sen moodin jolloin laihdutus ei tuntunut laihduttamiselta koska tiesin niin tasan tarkalleen kuinka paljon saan syödä ettei tavinnut juurikaan kaloreita pohtia vaan osasi vaan automaattisesti syödä oikein. Isona plussana on että ollaan jätetty Ällän kanssa ryyppääminen pois ainakin normirituaaleista. Yhdet synttärit on tulossa elokuussa ja silloin juon mutta muutoin aion olla melkoisen kuivin suin. Suurimmat mieliteotkin ovat pudonneet pois, hedelmät tuntuu täyttävän varsin hyvin makean tarpeen ja cs on alkanut ällöttää minua. Eilen puolikkaan suklaalevyn kyllä syljin ja huomasin oikein miten ahmiskelin sitä ja yritin saada sen mahdollisimman nopeasti "syötyä", jännää.. Olen onnellisempi ruokani suhteen kuin ennen.

2 kommenttia:

  1. Voi tämä vaikuttaa kiintoisalta blogilta. Ryhdyn lukijaksi: >
    ps. Minunkin uuteen blogiini saa kurkistaa: http://your-skinny-love.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja tervetuloa :> Käyn oitis kurkkaamassa!

    VastaaPoista