maanantai 4. heinäkuuta 2011

there's something about you that makes me wanna live this life.

Tervetuloa uusi lukija <3

En taaskaan päässyt vaa'alle ennen aamupalaa kun olin ällällä yötä, mutta jälkiuunileivän ja jääteen jälkeen vaaka näytti 62.5 eli pikkuisen nestenousua eilisestä plus aamupala selittänee tämän. Eilen tuli syötyä noin 1500 kalorin edestä ja olisin tosi tyytyväinen jos ois jäänyt siihen mutta kappas keppanaa tuli jääteetä litkittyä enemmän kuin laki sallii.. Tänään palataan taas ruotuun kunnolla, eli yliopistomuonaa ja illalliseksi jauhelihalla (n.60g) täytetty paprika ja salaattia jota sain kotoa mukaan.

Olen ihan uskomattomassa onnellisuushumalassa <3 Äl paijaa ja pusii ja halii ja rakastaa koko ajan eikä ole vieläkään lakannut hemmottelemasta minua tällä ihanuudellaan ah ah. Suunniteltiin eilen ihan hullun lailla meiän Aasian reissua ja perjantaina varmaan varataan lentoliput HUI! Sitten mietittiin että mun pitää mennä sen luo asumaan joku kuukausi ennen matkaa et heivaan oman kämppäni pois niin ei tule siitäkään kuluja. Ja se oli tälle sitoutumiskammoiselle pojankoltiaiselle ihan okei ja kun point outtasin että hei kun tullaan sieltä muutaman kuukauden reissusta niin mun pitää silloinkin saada asua sen luona kun ei ole kotia niin se oli että joo niin varmaan pitää ihan naama näkkärillä. OOH tätä rakkauden määrää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti