torstai 7. heinäkuuta 2011

61.9

vipii takaisin alempiin lukemiin ja tuokin on varmasti yläkanttiin nimittäin söin Ällän kanssa eilen yöllä vielä pastaa ja jauhelihaa melko reilun annoksen... Se oli ihana kun meidän ei edes pitänyt nähdä niin pistin vaan viestiä et vähän jännittää kun menkat myöhässä niin sitten se soitti heti ja sanoi mä tulen sinne ja sitten se lohdutteli mua ja pyysi luokseen yöksi. Pyöräiltiin/käveltiin sitten sen luo ja syötiin yöllä ja mulla oli paha olo ja kipeät tissit. Ne käy päivä päivältä kipeemmiksi ja toivon et se kertoo lähestyvistä menkoista. Ensi viikolla viimeistään testi ja vaikka veri vuotais testaan varmaan silti.

Kämppäasiassa oon edenny jo aika paljon. Tänäänkin tulee pari hemmoa kurkkaamaan kotiani josko siitä olisi heidän pesäkolokseen. En vain oikein osaa näitä vuokralaisjuttuja joten toivottavasti tästä nyt ei koidu mitään ongelmia.

Kipeänä ollaan kumpainenkin Ällän kanssa. Nokka enempi tukossa kuin koskaan ja kammottava ryhäyskä josta ei tunnu pääsevän eroon. Jännittää ja hauskuuttaa tosi paljon se yhteen muutto. Sillä tavoinhan saan ällän omalla tavallaan omakseni ja sitten taas pelkään että menetän sen juuri sen takia et se kyllästyy ja alkaa pitää mua itsestäänselvyytenä.. Huomaan et oon ahdistunut kun tekee mieli chew spitata vaikken edes maista juuri mitään!

2 kommenttia:

  1. Moi, aloin just seurata sun blogias, koska ollaan melkein samoissa mitoissa ja molemmilla on tavoitteena laihduttaa :) tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi :)! Tsemppiä sinne myös!

    VastaaPoista