lauantai 7. elokuuta 2010

suunnitelmia...

Ajattelin kirjoitella vähän ylös mitä kaikkea tahtoisin tehdä nyt kun minulla tulee olemaan käytännössä rajattomasti aikaa yksinäni kun R lähtee huomenna Helsinkiin. Näytin muuten hänelle kuvan minkä aion tatuoida ja hän suuttui ihan hulluna, että ketä ottaa toisen ihmisen kuvan koristamaan itseään jne jne. Tulin melkein katumapäälle, mutta pitäisikö minun teidän mielestänne vain pitää pääni ja tehdä niin kuin itse haluan ? Kuva kuitenkin merkitsee minulle paljon, ja edustaa monia rakastamiani asioita.

Suunnitelmia;

Maanantaina ainakin menen keskukselle meditoimaan koko päiväksi, ensin kolme tuntia meditointia sitten ruokaa ja katsellaan Olen luentoa netistä, meditoidaan lisää ja sitten taas vielä katsotaan Olen luentoja.

Tiistaina ratsastus, voisin myös ehkä laittaa pizzaa oikein kotona, tai sitten jo huomenna pizzaa..
Keskiviikkona töitä ja ratsastusta, torstaina samoin ja perjantaina töitä. Sitten pitäisi kenties keksiä jotain kivaa viikonlopuksi kun R tulee kotiin, ja miten saan sen leppymään kun huomaa että minulla on neljä moppitukkaa käteeni tatuoituna.. hehhe.


Ruokia mitä tahtoisin pitkästä aikaa tehdä;
-täytettyjä paprikoita
-kotipitsaa
-keitettyjä miniporkkanoita
-nakkisoppaa
-lihapullia ja muusia
-purjoperunakeitto (en vaan omista survinta)

1 kommentti:

  1. Laihdutan ihan normaalisti ja ihan hyvin.
    Laihdun säästöliekilläkin ollessani, olen ennenkin laihtunut niin miksen nytten laihtuisi?

    VastaaPoista