perjantai 6. elokuuta 2010

56.8 o/

Hei wippii taas uusi lukija! Minua tosi paljon kummastuttaa että jota kuta kiinnostaisi lukea minun surkitylsästä elämästä, mutta hauskaa että teitä on kertynyt jo noinkin mojova määrä!

Olen todella iloinen matalasta painosta, mutta vasta sitten kun voin luottaa siihen että se ei heti seuraavana aamuna pomppaa 57 puolelle, joten ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Tunnen oloni jo paljon pirteämmäksi kuin ennen ja se ilahduttaa, minun piti tosiaan luovuttaa verta tuossa muutama viikko takaperin mutten saanut antibiootti-karenssin takia, mutta tuli kuitenkin ilmi että minulla oli melko alhainen hemoglobiini. Naisten alin hyväksyttävä arvo on 130 ja omani kurotti 135:een, normaalin rajoissa mutta sai minut epäilemään josko alituinen voimattomuuteni johtuisi raudan puutteesta. Kävinpä sitten muutama päivä sitten hakemassa apteekista ruista ranteeseen ja jo parin tabletin jälkeen on parempi olo! Eilenkin jaksoin siivota 3 tuntia! Ennen olisi koko ajatus väsyttänyt kuoliaaksi.

Ensi viikolla menen ottamaan tatuoinnin! Hui hurjuutta! Kävin liikkeessä kyselemässä mitä haluamalleni beatleskuvalle tulisi hintaa, ja arvio oli n. 280 e ja sain ajan jo ensi keskiviikoksi. Jännittää hieman. Äiti ei tosiaan tiedä tästä hankkeesta mitään ja 15 päivä pitäisi mennä yhdessä äipän kummilapsen rippijuhliin heheh en taida voida paljastaa sitä silloin vielä hänelle.. Kuva jonka otan yellow submarinesta, todella värikäs, hyväntuulinen ja iloinen. Siis minua itseään. Kipu ei minua jostain syystä jännitä, vaan se miten R tulee suhtautumaan siihen..

Syömiset menee ihan ok, en kyllä hirveästi jaksa mitään itse laittaa, tänään syönyt olen hesen juustoaterian aamupalaksi. 600 kaloria siis plakkarissa jo, mutta kyllä siihen vielä toinen ateria mahtuu ja hieman leipää ja kunnolla kasviksia. Huoh pitäisi kyllä yrittää tsempata enempi tota terveellisyyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti