tiistai 10. elokuuta 2010

56.4

Hii, tervetuloa uusi lukija <3

Elikkäs aamuaamulla paino oli 56.7 verran, siitä ruikkaria täytteineen naamariin, lasi vettä ja eikun pyörällä tallille. Sieltä tullessani ihan mielenkiinnosta katsoin painon ja tuon verran se näytti. Olen kyllä tosi iloinen että sain aamuni alkaa 56 kilon puolella! Tavoitehan oli että kun
tatuoitavaksi menen painan 56, jotain. Minua jännittää aika hurjasti se tatuointi, ei niinkään että jos se sattuu vaan se että siinä se sitten nököttelee loppuelämäni. Ei edes jännännyt ennen kuin se R alkoi riitelemään että miksi miksi miksi otan tuollaisen ja että hänestä se on ihan ruma ja blaa :( ihan tylsä poika. Mä pidän oman pääni.

Olen muuten pikkiriikkisen huolissani R;stä kun se on hävinnyt radiohiljaisuuteen. Olen yrittänyt lähettää miljardi viestiä ja soittanut mutta sillä on koko ajan vaan puhelin pois päältä. Laturi sillä on mukana ja sunnuntaina lähti täyden akun kera. Kumpa sille vaan ei olisi sattunut mitään, tai heittänyt puhelintaan mihinkään jorpakkoon se tästä vielä puuttuis. Oli R;än perhekin jo hieman huolissaan, pistivät viestiä mulle josko olisin siitä jotain kuullut mutta ei niin ei.

Tänään syöty tosi terveellisesti! Tulee tosiaan taas se 1430 kaloria suurinpiirtein täyteen ja kiloklubin pallot loistavat vihreinä. Tällä hetkellä nautin mansikka-banaani-pirtelöstä jonka itse äsken tuossa sheikkasin, namnam! Enkä ostanut karkkiakaan vaikka hiukan teki mieli, sen sijaan nappasin ison vesimelonin palasen kainaloon. Hyvä mieli!


Ps. kumpa se irlantilainen tulis meseen hehe...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti