maanantai 9. elokuuta 2010

Muuten terveellinen päivä menee nyt pilalle, hain kaupasta karkkia jonka aion chewspitata. Olen tänään syönyt 1400 terveellistä kaloria kiloklubin mukaan, siis täydellinen päivä ilman tätä illan syntitekoa. En kuitenkaan tunne syyllisyyttä, sillä on minullakin oikeus herkutella enkä ole aikoihin tätä harrastanut, enkä edes tee sitä saadakseni mässätä tonneittain vaan syljen pois ihan normimäärän (200g) karkkia joka muutoin pilaisi hyvän päivän. Antakaa anteeksi. Mutta ymmärtäkää samalla ettei tämä ole minulle minkään sortin pakkomielle jota harjoitan päivittäin.

Kävin meditoimassa keskuksella ja siellä oli ihanaa. Yksi ihana J oli siellä, hän on juuri eronnut vaimostaan ja hänellä on poika. Minun ja V;n mielestä hän on vallan ihana ja söpö ja hän pussasi minua tänään suulle kun hyvästelimme! Selvennykseksi, se on verrattain normaali tapa tuolla keskuksella että paljon halaillaan ja suukotellaan, mutta kyllähän se mahassa kutkutti kun suloinen mies suukottaa. Varsinkin kun en ole puoleentoista vuoteen suudellut muita kuin R;ää. Hihii, sai tosi hyvälle tuulelle mut hän :)

Lisäys; ah yks irlantilainen flirttaili mulle mesessä äsken vaikka kuinka paljon, ekaa kertaa niin pitkään aikaan oikein mahasta otti kun se jutteli niin nättejä tämmöselle kotileskille, hui miten kutittaa! Posketkin ihan punaiset ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti