tiistai 22. kesäkuuta 2010

56.6 !

Täällä kirjoittelee herkkuhimoa vastaan taisteleva sokerihiiri, tänään Sastan kommentin innoittamana. Olen niin heikko, kaiken tämän jälkeen mikä alkoi niin kauan sitten. Niin usein olen itkenyt peittojen alla miksi miksi juuri minulle kävi näin ? En ollut perfektionisti, minulla ei ollut huono itsetunto, mikä sai minut syömään! Tätä valtavaa kysymyspalloa olen pillerinpyörittäjän lailla työntänyt elämäni ylämäkeä ylös. Minä en aio antaa tämän pilata loppuelämäänikin.

Olen kuitenkin myös onnistunut taistelussa, eilen en spitannut mitään ja ainoa herkkuni oli tuo yksi vaivainen suklaapatukka! Tänään syöty ruisleipää, banaani, omena, mustikoita, vadelmia ja mansikoita. Sydämeni hymyilee kun lukee kauniita terveellisiä sanoja. Nyt syön vielä täysjyväpastaa ja eiliset pakastevihannekset+kanan lounaaksi enkä koske herkkuihin vaan raahaan itseni pakastimelle ja upotan hampaani jäisiin marjoihin. Heti kun aloin syömään kiloklubin mukaisen vihreän rivin (paitsi proteiinia oli liian vähän) humahti paino kertaheitolla alaspäin. Ei ole kummakaan ettei paino tipu kun syö niin huonosti ettei keho uskalla mitään antaa pois.

1 kommentti:

  1. Voi vitsi, ihana lukea tällainen postaus! ^^ Tsemppiä tosi paljon!

    VastaaPoista