maanantai 10. toukokuuta 2010

58.7 en jaksa edes välittää!


Tä on taas niiin tätä! Siis kun kerrankin kaikkesi teet laihtuaksesi terveellisesti ja syöt sen minimi 1200 kcal päivässä niin eihän se paino nyt jumalauta voi tippua! Eihän tässä olla vasta kun puoltoista kuukautta jumiteltu ihan tismalleen samoissa lukemissa! En enää edes jaksa yrittää, vaakakäynnit vituttaa ja mittailu samoin. Tänään näytti että masusta olisi lähtenyt sentti - joka se sama sentti on muuten lähtenyt aika monta kertaa ennenkin! Ei vittu! Tekis mieli vaan luovuttaa. Mutta toisaalta, hitto spagetissa on vähän kaloreita ?! Keitetty 100 grammaa on joku säälittävä 100 kaloria (PLIIS korjatkaa jos oon oikeesti väärässä) niin ainakin kiloklubi minulle väitti kovin terhakkaasti.

Torstaina menen kokeilemaan yhtä lämppäriä, josko siitä olisi ratsukseni (okei nyt kaikki vähäisetkin lukijat kaikkoaa kun alan lässyttää hevosista). Ja saa luvan olla. Olen nimittäin ehkä lähdössä ensi kesänä kahdeksi kuukaudeksi Romaniaan hevostilalle töihin. Oh yes, you heard me! Tehtävänä olisi tilan asiakkaiden kanssa ratsastaa 5-6h maastossa, päivittäin. En todellakaan välttämättä ole täysin qualified for this job, nääs taukoa ratsastuksessa melkein vuosi en ole aikoihin käynyt tunneilla ja pelkään isoja kuumuvia hevosia. No piruuttani pistin hakemuksen menemään ja tuli melko lupaavan oloinen sähköposti takaisin ja työntekijähakuilmoituskin oli kadonnut netistä... FUCK! Kiva kun ne asiakkaat on parempia ratsastamaan kuin minä! Sähköpostissa sanottiin "etsimmä jotakuta joka voi ratsastaa erilaisia heppoja aina suuremmista poneista isoihin täysiverisiin" FUCK! Siis olisihan tämä elämäni hienoin tilaisuus ehkä ikinä, ja siellä olisin kaukana fazerin sinisistä niin saattaisinpa laihtuakin muutaman GRAMMAN, tai vaikka YHDEN SENTIN. Kuitenkin nyt olen koko päivän ravannut kuumeisesti tarkastamassa sähköpostia mutta eivät toistaiseksi ole vastanneet, kai siellä käydään jotain YK:n rauhanneuvottelujen vertaisia keskusteluja siitä sovinko tehtävään (ENSOVI mutta haluan silti). Tuntuu kyllä siltä että kykenisin siihen kunhan vain oppisin miten asiat siellä tallilla hoidetaan. Ja olen nyt onnistunut psyykkaamaan itseni siihen että kaikkien hevosten selässä pärjää kunhan vain on tyyni ja rauhallinen.

Pärjäähän ?

2 kommenttia:

  1. Täällä yksi joka ei hätkähdä heppapuheita, sillä leikiskelen itsekin heppatyttöä aina sillon tällöin. Ratsastaminen on loppujenlopuks oikeesti aikamoista liikuntaa eteenki vähänki haastavammalla hevosella. Ja onhan se ratsastaminen (ja hevoset) muutenkin nyt vaan ♥

    VastaaPoista
  2. Lääkärin ja äidin mielestä työ auttaa minua jaksamaan ja tuo elämääni sisältöä. Mutta he eivät näe tätä minun kannaltani. He eivät tajua sitä että minä en jaksa.

    VastaaPoista