maanantai 17. toukokuuta 2010

58.5

Paino on näyttänyt kerran jo 58.3 mutta saa nähdä jos se ikinä enää tipahtaa, eilenkin söin noin tuhat kaloria mutta taisin syödä niin myöhään että vaikutukset ovat yhä nähtävissä masussa ja vaa'alla. Olen kuitenkin iloinen että olen näinkin paljon laihtunut (7,5kg!) ja näytän jo huomattavasti paremmalta kuin ennen.

Romaniasta on nyt tullut hämäriä viestejä. On kuulemma yksi tyttö ennen minua jonossa joka selvittelee käytännön asioita mutta nyt ne lähetti viestiä että haluaisi kuvan minusta kun ratsastan ja kysyivät millä aikataululla pääsisin tulemaan, mutta minulla on vain kolme vuotta vanhoja surkimuskuvia kaksi mutta pyysivät silti lähettämään. Enkä edes tiedä enää jos uskallan sinne lähteä! Ja tulee ärrääkin niin hirmuisen kova ikävä. Ja kun olin jo ihan asennoitunut etten pääse sinne, niin ja niin.

Kävin muuten perjantaina kattomassa sitä lämppäripollea. Oli maailman suloisin ja lempein tamma ikinä. Eihän se mitään muuta osannut kuin peruuttaa ja pysähtyä mutta oli se kyllä semmonen lutunalle että! Huomenna lähden hänen kanssaan sitten maastoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti