torstai 27. toukokuuta 2010

57.9 (eilen)!


Oli upeaa nähdä moinen luku näytössä pitkästä aikaa mutta eilen menin sitten ahmimaan litran jätskiä, neljä croissanttia ja levyllisen geishaa... Tänään syöty jo bagel ja donitsi pakko olla syömättä loppupäivä!!

Mutta tärisen täällä innosta ja hikoilen ja itken ja rakastan maailmaa. Nimittäin vaikka Romania nyt peruuntuikin olen menossa katsomaan PAUL MCCARTNEYTA (beatlesin basisti ja lennonin kirjoittajapari) IRLANTIIN kahden viikon päästä!!!! Tämä tuli ihan ex tempore, nimittäin minulla on ystävä irlannissa, R, joka on menossa häntä katsomaan ja sitten hänen ystävänsä ei ilmeisesti pääsekään paikalle joten R sitten kauppasi lippua facebookissa ja MINÄ VITTU LÄHDEN!!! Ette ikinä tiedä mitä tämä merkitsee minulle. Olen ollut Beatles-fani since ever ja unelmoinut koko ikäni että pääsisin joskus näkemään tämän lempikuoriaiseni mutta aina tiennyt sen olevan pretty mahdotonta mutta nyt valehtelematta melkein suurin unelmani toteutuu. Se saa silmäni valumaan ja hikirauhaseni tulvimaan ja itkun purskimaan suonissani. Voi luoja mitä orgasmia tämä elämä onkaan tästä eteenpäin. En kerta kaikkisesti jaksa odottaa mutta samalla toivon ettei se koskaan tulisi ja olisi ohitse.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti