keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

61.7

-500g eilisestä, nesteitä toki mutta ilahduttaa silti että alaspäin mennään. Eilen tuli syötyä rivi suklaata ja pari leipää, chewspitattua hiukan myös. Ja kaikki anonyymit älkää vaivautuko kertomaan mikä olisi terveellisempää tai mitä pahaa minulle tapahtuu kun minä kyllä varsin hyvin tiedän ja olen itse valintani tehnyt. Vituttaa kun tänään menee kalorit ihan överiks kun tulee ryypättyä ja sit saa taas alottaa koko urakan alusta tai et saa itsensä taas tähän tilaan et ei halua syödä ja juoda.

Äl kutsui minut eilen luokseen seksiä halusi ilmeisesti. Juttelimme myös. Totesi ettei halua seurustella niinkun ei koskaan vittu. Sanoin että mua loukkaa että kelpaan neljän seinän sisällä mutten ulkona niin hän sanoi ymmärtävänsä mutta että ei kai jaksaisi vastata ihmisten kyselyihin ja olettamuksiin et ollaan taas yhdessä. Ja en kestä. Olen vihainen, turhautunut ja surullinen. En tiedä mitä tehdä, olen niin väsynyt. Ja tänää pitäis esiintyy bikineis hänen edessään mökkireissul I DONT THINK SO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti