keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

61.6

Heips taas ja kiitos runsaista kommenteistanne edelliseen postaukseen! En ollut koskaan tullut ajatelleeksikaan lightzerojuomion turvotusefektiä. Eilen en sitten juonutkaan yhtään noita juomia ja paino olikin pudonnut mutta muutoin eilinen meni aivan päin honkia syömisten suhteen. Aamu alkoi aamupalalla Ällän eksän luona (oh yes we're friends) ja aamupalaksi tämä jumalattaren muotoinen ja näköinen nainen taikoi köyhiä ritareita (EIIII!!) joita kumpainenkin pistelimme poskiimme VIISI. Tämän aterian jälkeen olin masentuntu ja panikiissa ja tähän lisättynä kaikki ahdistusajatukset Ällästä ajoivat minut chewspittamaan ihan järkyttävän määrän ruokaa. Olin kuitenkin tavallista tarkempi siitä että syljin myös sen sokeristuneen syljen pois suustani. Mutta paino oli tästä ruokamäärästä huolimatta laskenut joten olen onnellinen. Nyt pitää vaan pitää se laskusuunnassa vaikka tuleva provinssiviikonloppu tulee tekemään tuhoja...

Äl tulee tänään kotiin ja menen hänen luokseen oitis töistä. Eilen vielä en kestänyt odottaa mutta nyt lähinnä pelottaa että miten se reagoi ja millainen se on mulle, ja aikooko se olla ihan koskematon tuolla koko viikonlopun. Kun mä en mitään niin halua kun että meillä vois taas olla ihanaa. Mun pitää vaan jotenki tajuta etten roiku siinä ja olen vahva ja itsenäinen nainen jotenka en tarvitse sitä mihinkään, pieni vaikeastitavoiteltavuus lienee tässä nyt se koukku. Provinssin jälkeen haluaisin kyllä sanoa suorat sanat että en jaksa tätä paskaa enää mutta tuskinpa uskallan HUOH.

1 kommentti:

  1. Kiitos kommentistasi! :)
    Tsemppiä kovasti sinullekkin, hienoa että painosi lähti laskemaan. :)
    ♥:llä

    VastaaPoista