maanantai 27. kesäkuuta 2011

63.8

JOOOh... Ei ihan pysyny hanskassa toi syöminen ja juominen juhannuksena... No en oikeasti paljon syönyt liikaa nesteitä ovat vaan ja huomenna varmasti jo suotuisammat lukemat minua vastaanottavat. Tänään käyn yliopistolla syömässä nakkisoppaa ja salaattia ja illalla vielä kasvissosekeittoa jos on mukamas nälkä mikä luonnollisestikaan ei ole!

Juhannus meni tyttöjä pussaillessa ja aivan räävittömässä humalassa ja lauantaina suuntasimmekin Ällän mökillle pitämään omaa mukavaa. En tiedä mitä on tapahtunut mutta se on yhtäkkiä muuttunut ihan täysin ?! Koko mökin se vaan hali mua ja pussailli ja tuli koko ajan lähelle ja paijas ja sanoi että olen ihana ja koski ja mitä mitä mitä! Se on viimeks käyttäytyny tolla tavalla ihastuneesti ehkä joskus tammikuussa ja nyt ihan yhtäkkiä se oli tommonen ja toivon toden teolla että tämä muutos on pysyvä! Jotain kännissä perjantaina juteltiinkin että se on musta mustasukkanen ja taitaa vissiin tietää mitä menettää tai jotain.. Sitten kysyin vaan että mitä on tapahtunut kun olet moinen ihanuus minulle ja hän oli vain että "tykkään susta" ja eilen illalla vielä kun mentiin nukkumaan kiitti että olen mahtavin ihminen. Olen vaan ihan pelkkää onnea ja rakkautta tällä hetkellä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti