perjantai 30. heinäkuuta 2010

?

En viitsinyt pilata aamuani käymällä vaa'alla, syötiin meinaan eilen vielä myöhään illalla R;än kanssa kerrosateriat joten vaaka olisi vain masentanut mielen. Olen kipeä. Pää on yhtä mannavelliä ja kurkku karhea, lisäksi hurjat menkkakivut kivistävät masussa. Jouduin myös töihin koska idiootti esimieheni sijainen ei viitsinyt kuunnella kun sanoin etten illaksi kykene kuumeessa takaisin töihin, no pakko oli mennä kun hän ei ollut sinne ketään viitsinyt hankkia eikä itse jaksanut jäädä. Luoja tätä vitutuksen määrää!! Toinen suruaihe on konnamme, pikku kilpikonna-paralla naksuu yhä naama ja pieni vaaleanpunainen alue oli mahakilvessä mikä indikoi usein verenmyrkytystä! Ja nämä pienet veijarit voivat kuolla siihen muutamassa tunnissa. Soitin oitis eläinlääkärille ja tiistaisiksi saatiin aika kun tilanne ei vielä niin paha, mutta jos tapahtuu muutosta niin minä kyllä soitan heti huomenna sinne ja vaadin antibiootit. Jotain hyvää tässä kipeydessä on, nimittäin ei tee mieli syödä! Kuitenkin olen syönyt melkein tonnin.. hhehhe :D Mutta ei ainakaan tee karkkia tai mitään sellaista mieli, jätskiä olen kurkkukipuuni nasuttanut.

Salaa toivon että J tänä viikonloppuna (jos on lomilla) pistäisi minulle viestiä kännissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti