sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

57.6

Paino laskenut hieman taas, ja nostin kaloreitakin entisestään. Syön nyt reilut 1600 päivässä, ja joka aamu on laskenut paino 100g (paitsi tänään). MUUTEN, niin suuri ilouutinen on minulla ! Sain ostettua shortsit ja housut jotka kummatkin oli kokoa 36!! En ole ikinä mahtunut niin pieneen kokoon! Jaloista hyvin meneekin mutta mahasta jää housujen päälle semmoinen parin kolmen sentin paksuinen makkara, joten tällä hetkellä toimivat tavoitehousuina. Ovat meinaan aivan täydelliset ja haluan todellakin käyttää niitä. Myös ostin ihanat shortsihaalarit kokoa s, ja paidan joka myös oli s. Tuntuu ihan mielettömältä kun ennen kädestä löytyi L tai vähintään M-kokoinen vaate ja pukukopissa oksetti. Tunnen oloni nykyään niin paljon naisellisemmaksi! Haluan jatkuvasti esitellä itseäni, meikata, laittaa kynnet ja pukeutua hienosti. Tänään lähdenkin kaverin kanssa baariin tanssimaan, vaikka huomenna alkaa aamukuudelta työt mutta se ei tänään haittaa. Haluan tanssia itseni pyörryksiin ja nauttia, nauttia !

Tähän mennessä tämä kesä on ollut hieman vaihteleva. On ollut pari huippukohtaa (irlanti ja M mmmh) mutta pitkälti olen vain väsynyt koko ajan, työskentelenhän 6 päivää viikossa ja joka aamu pitää painaa kuudeksi töihin.

Olen innoissani opiskelupaikastani ja odotan innolla yliopiston alkamista. Ajatella, olen jo niin suuri että saan mennä yliopistoon! Ja MINÄ vielä pääsin sinne! Ihanaa!

2 kommenttia:

  1. Ihana lukee tällasta! Niin paljon tsemppiä sulle oikeesti! ^^ Ja tosi kiva lukea, että oot liikkeellä noinkin terveellisesti - et syö 800 kalorin edestä pelkkää karkkia joka päivä, vaan 1600 kaloria ja ilmesesti ihan terveellisestikin?

    VastaaPoista
  2. juu nuo kalorit koostuu täysin normiruuasta ja kasviksista, en välttele rasvaa tai muutakaan pölöilyä, välillä olen jopa syönyt suklaata R;än kanssa ! Mutta muutaman kerran olen yksinäni spittaillut kun on ollut tosi kova makeannälkä, mutta yleensä olen vain tyytynyt laittamaan jotain hyvää ruokaa :) ISO KIITOS SINULLE TSEMPPAUKSESTA !!

    VastaaPoista