maanantai 12. heinäkuuta 2010

58.5

Anteeksi ihmiset että olen ollut poissa keskuudestanne niin kauan, ei vain huvita kirjoittaa kun tuntuu että koko laihdutus kaikissa sen muodoissa menee päin honkia. En ymmärrä miten voin painaa noin paljon vaikka olen syönyt sen max. 1500 kcal päivä ja parina vain hieman enemmän. Yritän luottaa siihen että säästöliekkiä se keho vain purkailee. Syön sitä paitsi kunnon ruokaa ja paljon hedelmiä minkä kuvittelen olevan hyvä. JOPA ruskeaa pastaa helvetti sentään!

Sain pari päivää saikkua pruutattuani vaarallista pesuainetta silmiini, ihan kiva välillä nukkua. Mutta perkele että kirveli! Ozzy bongattu ruississa, hedelmiä syöty paljon siitä plussaa minulle ja vein äsken pyykit pesuun mutta todellisena jääpäänä annoin niiden mennä koko ohjelman läpi pistämättä pesuainetta sekaan !! Sain myös opiskelupaikan uskontotieteen parista ja olen siitä toooodellaa innoissani, nyt alkaa taas syksyllä opintotuki juoksemaan ja elämä helpottuu. Olen myös harkinnut tatuoinnin ottamista, realistista intiaanisulkaa sisäkäsivarteen. Mutta mistäs lukijat haluisivat kuulla :)?

1 kommentti:

  1. Heips kanssasisar!!
    Ihanaa (tai siis tietenkin kamalaa) että on muistakin joilla paino tuntuu vaan nousevan. Itse aloitin myös urakan ja perustin blogin; laihdutussessiot-Hello Fitty- nimellä. Ihmettelin tässä itse samaa kun paino on viimeisen kuukauden aikana noussut vaikka olen kans viikolla syönyt noin 1200kcal ja viikonloppuisin on tullut ehkä vähän repsahdettua muttei ny kuitenkaan niin että olisi lihoa pitänyt!! Mutta hanskojen tiskiin lyönti ei ole vaihtoehto ainakaan mun kohalla, nyt vaan seuraan mihin suuntaan paino alkaa kehittyä ja sitten katsotaan mitä tehdään :=)

    VastaaPoista