perjantai 26. elokuuta 2011

62.3

Ei vieläkään muutosta painossa, ja tuokin varmaan sen asiota että söin eilen aivan liian vähän vain noin 1200 kaloria kun kiloklubi suosittelee minulle vähän vaja 1700 kaloria. Toivon niin että painosta lähtisi maanantaihin mennessä edes muutama sata grammaa, pelottaa et mikä mussa on vialla kun paino ei putoa. Raskaana? Kilppari?

Eilen minulla oli paha mieli. Vierailin aamupäivällä yhden minun ja poikaystäväni (ah tuntuu hyvältä sanoa noin) yhteisen kaverin luona ja meillä oli aivan ihana juoruhetki mutta puhuimme myös Ällän ensirakkaudesta johon olin törmännyt edellispäivänä kaupassa ja joka yhä herättää minussa puistatuksia. Ja tuli taas vaan niin paha mieli että Äl himoitsisi takaisin tuon rotkon luo ja panisi sitä jos eroisimme. Ällöttää ja olen mustasukkainen. Onneksi pääsin niistä ajatuksista aika hyvin eroon mutta nyt, kirjoittaessani tätä ne palaavat taas. Mutta hyh en ajattele sitä koska olen niin paljon parempi vaihtoehto kuin tuo ihme punahiuksinen jumalatar.

Näin töitteni jälkeen myös toista ystävää ja menimme ulkoilmakonserttiin katsomaan yhtä lempparibändeistäni ja tunnelma ja kaikki oli vain niin täydellistä. Aivan upea, lempeä elokuinen jo pimeä ilta ja upeaa musiikkia ja teki mieli vaan mennä nurmikolle makaamaan ja nukahtaa ja nauttia ja olla. Kotimatkalla pyöräillessäni törmäsin vielä Ärrään vanhaan lukiokaveriin ja voi sitä riemun määrää. Kaikin tavoin olin kovasti onnellinen. Ällälle tosin totesin sänkyyn mönkiessäni että meidän pitää ehkä erota intian reissun jälkeen kun häneen ei ole lupa rakastua ja minun tunteeni vain syvenevät koko ajan joten siitä ei tule tervettä minulle kun haluan hänet hinnalla millä hyvänsä mutta hänen tunteensa ovat vallan maltilliset. Hän vaikutti hieman huolestuneelta ja hämmentyneeltä. Tiedän etten siihen enää silloin kykene mutta hyvä pitää poika varpaillaan, minä en ole mikään itsestäänselvyys.

Äl lähtee nyt viikonlopuksi perheensä mökille viettämään yksinäisaikaa. Ja se tekee meille kummallekin oikein hyvää ettemme nuku yhdessä kahtena yönä ja nää joka päivä. Oikein terveellistä. Nyt sitten edessä viikonloppu josta pitäisi selvitä maltillisilla kaloreilla ja rahankäytöllä. Saa nähdä kuinka käy!

2 kommenttia: