lauantai 27. elokuuta 2011

61.4

Hihaa alkoholilla nesteitä melkein kilo pois, vituttaa vaan että huomenna ne ovat todennäkösesti jo korkojen kanssa takaisin. Tämä viikko on sujunut oikein hyvin noin kaloreiden puolesta, olen syönyt keskimäärin 1500 kaloria ehkä jopa hieman alle. Eilen tuli ryypättyä mutta oikein maltillisilla kaloreilla joten pysyin klubin suosituksessakin ja nyt hienoisessa krapulassa sitkeästi kaurapuuroa poskeen. Toivon todella että nuo nesteet pysyisivät kaukana ja saisin pudottaa painoa tästä alaspäin. Ehkä jatkan aamupalaani nesteitä poistavalla vihreällä teellä vaikka darraan pitäisi nestettä saadakin.

Juuri kun olin hihkunut ympäriinsä ja täälläkin miten paljon paremmin voin nykyään niin enköhän eilen sitten mennyt chew spittaamaan taas.. Ajatukset Ällän eksästä eivät jätä minua rauhaan millään ja paha olo omasta kehostani tämän exän johdosta ajoi minut turruttamaan tunteita karkkeihin joita minun ei edes tehnyt mieli. Kävin työvaatteissani ostamassa pussillisen TV Random -karkkeja ja suklaapatukan. Yhden hyvän ystäväni koulukaveri oli töissä joten jouduin piilottelemaan pussia hänen silmiltään ja valitsemaan kassani tarkoin. Kun pääsin takaisin koppiini tungin suklaapatukan ahnaasti suihini juurikaan maistamatta sitä. Sama kävi karkkipussille, kävin spittaamaan hyvin mekaanisesti ja tottuneesti sen tuomatta mitään apua tunteisiini ja olin vain vihainen että olin kuluttanut rahaani. Pakko laihtua jotta oloni paranisi, mikään muu ei voi parantaa itsetuntoani ja lopettaa noiden exädemonien hyökkäystä pääni sisällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti