maanantai 22. elokuuta 2011

62.3

Heioi.

Olen ollut kauan poissa keskuudestanne. Ei ole huvittanut tulla tänne kertomaan kuinka painoni ei vain laske. Olen ollut koko viime viikon lähes spittaamatta, ehkä yhtenä päivänä sorruin tähän. Olen yrittänyt kaikkeni syödä terveellisesti ja kiloklubin opastamien pallojen mukaisesti ja aika hyvin onnistunutkin. Kaloreita päivittäin tulee 1500-1600 joten ei kai ihmekään etten laihdu. Mutta en vain yksinkertaisesti jaksa kiristää, haluan luottaa että tuolla klubin suomalla ruokamäärälläkin minulla olisi mahdollisuus keventyä edes sitten hitaasti. Terveellinen ruoka on myös hillinnyt spittaushimoja huomattavasti ja tuonut olooni keveyttä, virkeyttä ja sellaista energiaa jota en muista omistaneeni kuukausiin. Ja painokin on ilmeisesti laskuun päin. Jospa malttaisin olla nousematta vaa'alle perjantaihin ja söisin vain klubin suositusten mukaisesti? Kuulostaa jännittävältä vaihtoehdolta, mutta mitä jos paino ei olekaan pudonnut tai juuri silloin olisi nesteitä, en voi ottaa sitä riskiä joten todennäköisesti punnitsen itseni päivittäin. Mitat koitan muistaa ottaa kerran viikossa. Haluaisin että reisistäni lähtisi pian senttejä pois. Nimittäin ne hankaavat nykyään inhottavasti yhteen ja se ahdistaa.

Ällän seurassa olen alkanut läskeineni jo vähän rentoutua kun kuulin että hän on ollut ihastunut yhteen vähän isompaan ystäväämme, huom isompi kuin minä! Kamalasti sanottu mutta mulla tuli niin hyvä olo siitä! Ehkä minäkin sitten kelpaan ja olen hänen silmissään kaunis eikä minun vartaloni tarvitse muistuttaa petollisen jumalatareksän figuuria. Mutta tiedän että se on valetta joten jatkan laihduttamista joskin enää minulla ei ole niin jumalattoman kiire muuta kuin päästä edes kuuteenkymmeneen kiloon!

2 kommenttia:

  1. Se on aina kamalaa jos toisella on ollut täydellisiä ja laihoja tyttöystäviä ja sitten ite on tällänen turvonnut sotanorsu joka näyttää hyvältä ehkä kerran vuodessa, nimim poikaystäväni täydelliset, laihat, ja niin pois päin tyttöystävät ahdistavat(onneksi useimmat olivat pettäväisiä kusipäitä njähähäh, moni kakku päältä kaunis mutta sisältä pelkkää paskaa). Olisinpa ite samoissa lukemissa ku sä, mutta aina ei voi voittaa :----------)

    VastaaPoista
  2. Virhe; SANOS MUUTA :D! Kamalaa tuskaa katella niitä keijukaisia jotka sipsuttelee ympäriinsä ja kiskoo koon 34 housuja ylöspäin, yritä siinä sitten kuvitella ansaitsevasi olla toisen kanssa! Noh tästä on vielä pudotettava varmaan kymmenisen kiloa ainakin ja pudotustahan ei näy eikä kuulu -.- Tsemppiä sulle :)

    VastaaPoista