torstai 17. helmikuuta 2011

tunnesyömistä.

Vittu.

L pisti viestiä ettei menekään tekemään kaverinsa kanssa jotain ja vastasin innoissani että ihanaa oletko vapaata riistaa ja saako sinua hamuta, vastasi että toki saa hamuta. Noh kysyin sitten että hamuatko takaisin vai haluatko älläillä. Vastasi haluavansa älläillä ainakin jonkin aikaa. Nyt olen sitten odottanut viestiä tai soittoa kuin kuuta nousevaa mutta turhaan. Ei ole soittanut. Ratkaisu; hain kauhean kasan karkkia ja suklaata ja nyt chewspittaan kuin viimeistä päivää. Miksi mä tarvitsen toista ihmistä vahvistamaan mun preesenssiä. Miksi turvaudun ruokaan kun toinen haluaa viettää yhden ainoan päivän itsekseen tai näkemättä minua ? Sehän on täysin epärationaalinen ja epälooginen ajatus. Ja tekee vaan niinmieli lähettä sille joku viesti että seikkaile mun kanssa. toissapäivänä valehtelin et mun eksä oli ahdistellu mua jotta voisin juosta sen syliin turvaan, toimi. Olen niin sekaisn En osaa olla. Pelkään nukkumaan mennä. Tai en pelkää mut se ahdistaa. Apouaua mitä mulle oikein tapahtuu ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti