lauantai 26. helmikuuta 2011

?

Heippa taas. Hyvin on sujunut tämä syömättömyys - paitsi seurassa. Ällän kanssa jotenkin aina ajaudun syömään kun tehtiin tosi hyvää pyttipannua (kyllä rasvassa paistettua ja kaksimiljoonaa hiilaria) sen kanssa eilen enkä kehdannut olla ottamatta ja sitten tuo vielä oli tuonut minulle mcflurryn niin pakkohan se oli kitusiin kääntää. Muttamutta painoa en tänään päässyt mittaamaan mutta masusta oli ehkä lähtenyt sentti ja se olisi ihanaa. Ainoa siis mikä laihtumistani hidastaa on paitsi L myös alkoholi. Tänäänkin tulee ryypättyä viinipullo ja mahdollisesti kaksi siideriä kylkiäisiksi. Tämä tekee aamiaiskokkelin kanssa yhteensä 1080 kaloria. Liikaa. haluaisin että se olisi alle tonnin, ehkä pakko jättää juomatta toinen siideri, luulis että tyhjällä mahalla nouseekin ihan eri tavalla päähän toivon ainakin suuresti. Mutta myös darrat ovat omaa luokkaansa kun syö näin vähän...

Ahh pakko kertoa. Harrastettiin eilen jotain mahtavinta seksiä ikinä. Voin rehellisesti sanoa että elämäni paras pano. Vaikka ensimmäinen poikaystäväni oli teknisesti taitavin ja osasi temput ja kommervenkit ei se ikinä tuntunut näin huumaavan hyvältä kuin mitä Ällän kanssa. Sohvalla vaan himoissamme kierimme ja huhuh se teki jopa vähän kipeää kun poika minua niin takoi ja nyt onkin paikat arat. Mut luoja sitä passiota ja himoa ja kuinka halusin oikein halusin niin kovasti. Mm en halua menettää sitä poikaa, en ikinä. Koko ajan multa meinaa karata että rakastan sua, vaikka tiedän etten tietenkään rakasta, vielä. Toivoisin että se vielä enemmän antaisi mulle huomiota ja rakkautta julkisesti ja näyttäisi että mä olen sen tyttö. Ensimmäistä kertaa olen niin ylpeä siitä kenen kanssa olen, kuinka röyhistän rintaani kun kävellään kaupungilla ja hymyilen itsetietoisen onnellisena kun äl on vieressäni. Aivan jumalainen ihminen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti