torstai 7. huhtikuuta 2011

kuuskytjotain

nyt täytyy ihmisen tsempata! On jo huhtikuu ja kesä tulee ja minä olen paksu. Laihdutusmetodini vaihtelevat päivittäin välillä haluan olla terveellinen ja syödä tarpeeksi, välillä taas heittäytyä sylkemään tai armottomalle paastolle. Tänään on vähän miksattu päivä näistä tyyleistä, aamiaiseksi vedettiin herkkusmoothiet Ällän kanssa ja nyt yritän miettiä mitä muuta ihminen tänään söisi. On hullut päivät ja toisaalta halvat karkkitarjoukset vetäisivät puoleensa mutten sittenkään oikein tiedä tai ainakaan tällä hetkellä ei tee ollenkaan mieli mutta todennäköisesti käyn silti ostamassa, idiootti kun olen. Ehkä vois ryhtyy hedelmädieetille, söis pelkkiä hedelmiä. Ne on makeita ja kivoja ja terveellisiä ja kohtalaisen vähäkalorisia. No en siihenkään pystyisi, rakastan lämmintä ruokaa. Masentaa toi sääkin niin paljon. Kissanikin vietiin eilen uuteen kotiin, olen ihan yksin ja ahdistaa. Tunnen oloni niin suojattomaksi ja haavoittuvaiseksi ilman sitä. Nyt minulla ei oikeasti ole ketään eikä mitään. Äl lohduttaa että minulla on hänet ja etten joudu olemaan yksin mutta ei siitä kyllä mitään apua ole kun toinen on tuommoinen kun on.

1 kommentti:

  1. Tuo hedelmä dietti kuulostaa hyvälle, mutta jos haluat syödä lämmintä ruokaa, niin miten olisi joku kasvis wokki (siihen voi lisätä myös hedelmistä ananasta tai persikkaa).
    Itse rakastan wokki-ruokia! ;)

    Kyllä sä vielä laihdut, eikä tuo sun nykyinen paino ole edes paha... onhan se sentään paino-indeksin mukaan normaali.

    Tsemppiä!
    Toivotan onnea!

    VastaaPoista